niedziela, 6 lutego 2011

432.



PL:
- Co pan ma na plecach?
- Tatuaż
- To mi wygląda na kopię Modiglianiego!
- Wyglądam na kogoś kto nosiłby kopię? (...)Powstał 14 lipca 1919 roku. To był wieczór po paradzie zwycięstwa. Była druga w nocy, wstąpiłem do małej kafejki na Montparnasse gdy nagle podszedł do mnie facet i mówi - wytatuuję ci na plecach kobietę, więc położyłem się na stole bilardowym. Dwadzieścia lat potem odkryłem kto to był, i że jestem dziełem sztuki.
"Człowiek z tatuażem" (1968) Denysa de La Patellière z Louisem de Funesem.

ENG:
- What's that on your back?
- A tattoo
- It looks to me like a copy of Modigliani!
- Do I look like someone who would have a copy? (...) It was done on 14th July 1919, in the evening after the Victory Parade. I went to the small cafe in Montparnasse, and there was this guy who said "I want to tattoo a woman on your back" so I just lied on the billiard table. 20 years after I dicovered I was a piece of living art."
"The tattooed one" (1968)with Louis de Funes by Denys de La Patellière

IMDB