piątek, 9 grudnia 2011

652.



PL:
Jeśli ktoś z was wie kim był Bas Jan Ader, to jestem prawie pewna że dzięki znacie go dzięki projektowi "I'm too sad to tell you" ("Jestem zbyt smutny, by wam powiedziec") (1971), a zwlaszcza filmu na którym Bas płacze (zjedź w dół jeśli nie znasz).
Zdjęcia Aspiriny nie nazwałabym hołdem, ale ponieważ mam je na komputerze od ponad dwoch lat i za każdym razem gdy się na nie natykam mocno mnie wzrusza (zarówno fotografia jak i historia Adera) - pomyślałam że wam pokażę.


ENG:
If any of you know who Bas Jan Ader was, I guess it's because of his "I'm too sad to tell you" (1971) project, especially video where Bas is crying (just scroll down to watch).
Wouldn't call the Aspirin's picture a tribute, but having this one on my comp for like over 2 years now and seeing it every now and then, still finding myself touched over and over again by the image and the Ader's story, I thought you might like it as well...