piątek, 2 września 2011

584.



PL:
"Własne zdanie zostawiam za drzwiami. Zawsze powtarzam: jeśli chcesz wiedzieć co o tym myślę, pójdźmy gdzieś i pogadajmy przy piwie, jeśli chcesz znać fakty - spójrz na moje zdjęcia.
Fotografuję członków Klanu, każdy z nich ma pracę którą przez swoje poglądy mógłby stracić, a jednak zaprosili mnie do swoich domów, i pozwolili sfotografować najważniejsze obrzędy. Wygoogluj moje nazwisko i zobaczysz jak często odwiedzam choćby Haiti, a jednak większość organizacji związanych z Klanem, nie ma do mnie zastrzeżeń."
Fotograf Anthony Karen w wywiadzie dla bloga miad-fa382.
Zdjęcia pochodzą z najnowszej książki Karena "Niewidzialne Imperium: Ku Klux Klan"
a napisał mi o nich M. Ryka:)

ENG:
"I leave my opinions at the door. I tell people this: if you want to hear my personal opinion we can go out and chat over a drink, if you want facts, look at my pictures.
The people I photograph that are in the Klan all have jobs that they possibly could lose due to their beliefs, but they trust me into their homes and let me photograph their most sacred rituals. Anybody can Google my name and see how often I visit places like Haiti, and yet most Klan organizations welcome me without any restrictions."
Photojournalist Anthony Karen interviewing by miad-fa382 blog.
The pictures are part of the Karen's book “The Invisible Empire: Ku Klux Klan”
Thank you Ryka for getting me to know about:)